Неисправности ga8hp45z

Ремонт коробки передач от BMW

АКПП F30 zf 8hp | BMW Club

Некоторые данные по расшифровке названия коробки GA8HP45Z G — Трансмиссия (кпп) А — автоматическая 8 — количество передач HP — тип кпп, планетарная, гидравлическая…

Проверка, доведение до нормы уровня масла в автоматической…

КПП GA8HP70Z с двигателем N57 после 03/2011! Обслуживание для выравнивания уровня масла (Температура масла КПП должна обязательно соблюдаться.

Проверка уровня масла в BMW АКПП GA8HP45Z F30 — YouTube

Ремонт, обслуживание, запчасти автомобилей BMW в г. Люберцы. bmwmotors.su…

Проверка уровня масла в BMW АКПП GA8HP45Z F30

Замена масла в АКПП ZF GA8HP45Z — бортжурнал BMW 3 series…

BMW 3 series 320D › Бортжурнал › Замена масла в АКПП ZF GA8HP45Z. Atkbrc8 на мобильном.

ZF 8НР45, 8HP70, 8HP55 Описание, Типичные проблемы, Цены…

Типичные неисправности. О гидротрансформаторах. Ремонт "бублика".

Ошибка АКПП BMW F11 2.0 ДИЗЕЛЬ GA8HP45Z | Форум

Проблема собственно вот в чем : Вопрос по коробке Bmw F11 GA8HP45Z На этой машине когда заводили соскочила цепь грм, потом чтобы разблокировать коробку и заталкать в гараж: 1. Нажал тормоз и кнопку старт 2. Кнопку unlock…

How To Perform A Transmission Service On A ZF 8HP Transmission

GA8HP-45Z — дергает при нагреве — Агрегатка | Форум

GA8HP-45Z — дергает при нагреве. Темы, связанные с диагностикой АКПП.

АКПП менять масло или не стоит? | Автомобили BMW | ВКонтакте

GA8HP70Z, GA8HP90Z, жидкость BMW 83 222 152 426, полная емкость 8.5-10.0 л. Важное замечание: Никогда не смешивайте разные жидкости (масла).

Обсуждение проблем, поломок и вопросов по DSG — Страница 45

Вы думаете, что DSG полное гоМно? Таки Ви ошибаетесь! Вторая машина бмв ф30 320i с 8-ми ступенчатым автоматом GA8HP45Z.

F10 Замена АКПП :: Форум :: BMW 5 серия F10-F11 :: RU BMW

АКПП-GA8HP45Z. Добавлено: 28.12.2015 22:22.

Неисправности ga8hp45z: 23 комментария

  1. Алина Пинчук:

    Hi, thanks for the informative video. Does anybody know if you have to reprogramme the ECU after the fluid change? One of my local dealers says you do and he wants £60 (UK) just for the reprogramming, on top of £125 (labour only) for changing the filter. Another dealer says you simply do the 30 second gas pedal to floor reset, which clears the adaptive memory. Any advice would be appreciated. My car is a 2004 BMW E60 530i SE with the 6HP19 transmission. It has 125000 miles on the clock and I believe the fluid has never been replaced.

  2. army Khiem:

    Если они будут делать вечные детали для авто, то им некому будет их продавать, им нужен постоянный товарооборот! Иначе они останутся без дохода! А это не позволит не один товаропроизводитель! А с каждым годом всё хуже и хуже!

  3. PLT LDR:

    Thanks for the very informative video, I have ZF6HP20 on my 2003 e65 BMW 735i . I have BMW ATF 2 transmission fluid should I use them or buy zf fluid? Thanks

  4. Эдуард Гарейшин:

    Если они будут делать вечные детали для авто, то им некому будет их продавать, им нужен постоянный товарооборот! Иначе они останутся без дохода! А это не позволит не один товаропроизводитель! А с каждым годом всё хуже и хуже!

  5. Бадруди Юнусов:

    Great Video — Based on my experience the F10 is the same procedure. It is way more challenging with floor jacks. Gareth (in the video) actually walked me though the process 2 years ago for my 535i. Very helpful!. I also reached out to ZF who confirmed that they recommended this service every 2 years or 50K miles. With FCP’s Warranty I plan to do just that. I ran my car through the gears jacked up, and with no break…. I little scary, but it worked. Also, and I’m not sure it was clear in this video, but I believe on the second “fill” the car should be running (please correct me if I’m wrong) in addition to up to temp.

  6. Сергей Григорьев:

    Looks like a great video, pity there is no translation for it. Would love to understand what you guys are talking about. Would consider adding English subtitles?

  7. лида иванова:

    Thank you for your question! Our technical service team suggests that you call our technical hotline for more information, they think you may have a GM transmission. The hotline is 800-321-0784.

  8. Yuliya Nazaryan:

    ZFServicesNA , thank you for the video. I just performed a change on my 2013 BMW 35i xDrive. After adding the initial fluid with the engine cold/off, I turned the engine on, cycled through the gears and continued to fill the remaining fluid with the transmission in park (as demonstrated in video). I have read, however, that the transmission should be left in drive to do the remaining fill. Is that true, or does it matter? Thanks!

  9. Саша Postiuk:

    @TheCmoney84 thank you for your question. Our technical team suggests that you call our technical hotline at +1 800 321-0874 because your transmission might have a thermal bypass, which requires an extra step in the fluid check process.

  10. Jared Nomak:

    Thank you for your question. Our technical service team says the transmission should be filled to overflow cold with the engine off. The engine started and additional fluid again immediately added to over flow. At this point the vehicle should be shifted to (R) then placed into manual mode and shifted 1st, 2nd and 3rd and held for 3 seconds in each range. The brake should be applied and the shifter returned to park to finish the fill and checking procedure. Leaving the vehicle in drive while checking fluid could become a serious safety issue. For more information please call our technical service department at (800) 321-0784.

  11. Igor Minenkov:

    Если они будут делать вечные детали для авто, то им некому будет их продавать, им нужен постоянный товарооборот! Иначе они останутся без дохода! А это не позволит не один товаропроизводитель! А с каждым годом всё хуже и хуже!

  12. Роман Романчук:

    Looks like a great video, pity there is no translation for it. Would love to understand what you guys are talking about. Would consider adding English subtitles?

  13. Fanat Alex Lo:

    Dobroi vam vremeni sutki gaspoda! u menia bmw e60 xi (2009 g. vipusk dvijok 3.0) i u nas s karobkoi problemi !! kak vashu kantoru naiti chtob obratitsa za pomosh.

  14. Ryan Clifford:

    Давидович-Красапет! Вообще-то концерны и не скрывают,что делают дерьмо.Более того,я где-то в тырнете читал,что официально тачки теперь проектируются на 3-5 лет,(что примерно равно тем 100 тык км,о которых тебе рассказал механик) а затем шушлайку в помойку, и вперед покупать новую,ибо ,,старую»(где все в один момент начало сыпаться)дешевле просто сдать в утиль! Фокус Эрик в том,что к этому моменту ты уже отдал за нее кредит,а значит тебя можно опять доить… Такова философия многих(если не всех) авто концернов гигантов .Сцуки-одним словом…

  15. infernal Bopon:

    Давидович-Красапет! Вообще-то концерны и не скрывают,что делают дерьмо.Более того,я где-то в тырнете читал,что официально тачки теперь проектируются на 3-5 лет,(что примерно равно тем 100 тык км,о которых тебе рассказал механик) а затем шушлайку в помойку, и вперед покупать новую,ибо ,,старую»(где все в один момент начало сыпаться)дешевле просто сдать в утиль! Фокус Эрик в том,что к этому моменту ты уже отдал за нее кредит,а значит тебя можно опять доить… Такова философия многих(если не всех) авто концернов гигантов .Сцуки-одним словом…

  16. Сабрина Бакшеева:

    Is the procedure exactly the same for an 8 speed ZF automatic transmission? My car is 5 series Bmw 2012 (f10) model?

  17. Евгения Зайцева:

    Thank you for the question @Sam Louis! Our technical team believes the 2007 328i has a GM 6L45R transmission in it. For the best information you should contact GM for maintenance assistance.

  18. Maria Show2008:

    Looks like a great video, pity there is no translation for it. Would love to understand what you guys are talking about. Would consider adding English subtitles?

  19. Я - Ариша:

    Dobroi vam vremeni sutki gaspoda! u menia bmw e60 xi (2009 g. vipusk dvijok 3.0) i u nas s karobkoi problemi !! kak vashu kantoru naiti chtob obratitsa za pomosh.

  20. Kassandra Miranda:

    Dobroi vam vremeni sutki gaspoda! u menia bmw e60 xi (2009 g. vipusk dvijok 3.0) i u nas s karobkoi problemi !! kak vashu kantoru naiti chtob obratitsa za pomosh.

  21. Valerie Dark:

    ZF Fluid is made by Shell. Nothing Special and plenty of other fluids that meet the Shell Requirements. BG, Pentosin, etc. Shell cannot sell it because of licensing. We have tested this fluid against others. There is no difference. 40k mile intervals work best. Change the filter every time. At 100k miles the valve body needs to be serviced. Same with Life Guard 8.

  22. Mehmet Volkan:

    Can we please get rid of the music and listen to the guy explain when he is working like the previous videos. You can still add details at the bottom but muting this guy and adding music, not cool..

  23. Валентин Белоусов:

    Давидович-Красапет! Вообще-то концерны и не скрывают,что делают дерьмо.Более того,я где-то в тырнете читал,что официально тачки теперь проектируются на 3-5 лет,(что примерно равно тем 100 тык км,о которых тебе рассказал механик) а затем шушлайку в помойку, и вперед покупать новую,ибо ,,старую»(где все в один момент начало сыпаться)дешевле просто сдать в утиль! Фокус Эрик в том,что к этому моменту ты уже отдал за нее кредит,а значит тебя можно опять доить… Такова философия многих(если не всех) авто концернов гигантов .Сцуки-одним словом…

Обсуждение закрыто.